Qeveria ende nuk ka pranuar informacion nga Qyteti i Shkupit për ndërprerjen e tenderit për metron e autobusëve

Qeveria e RMV-së dhe Ministria e Financave ende nuk kanë marrë informacion nga Qyteti i Shkupit se planifikojnë të ndërprenë zbatimin e projektit për futjen e “Bass Rapid Transit” – BRT në Shkup, gjegjësisht se po heqin dorë nga metroja e autobusëve, njofton Meta.mk, transmeton Portalb.mk.

“Nëse Qeveria dhe Ministria e Financave pranojnë njoftim zyrtar nga Qyteti i Shkupit, do ta komentojnë më pas dhe në të njëjtën kohë për kërkesën në fjalë do të njoftohet edhe BERZH”, informojnë për “Meta” nga Ministria e Financave.

Na kjo Ministri sqarojnë se ky është projekt i rënë dakord më parë me Bankën Evropiane për Rindërtim dhe Zhvillim (BERZH), për të cilin Ministria e Financave në emër të Qeverisë së RMV ka nënshkruar marrëveshje kredie 21.04.2021 dhe në bazë të Ligjit për huamarrje i miratuar më parë për këtë projekt nga Kuvendi i RMV-së, i botuar në Gaze Zyrtare nr.77 të datës 06.04.2021.

Njoftimi për ndërprerjen e realizimit të BRT në Shkup erdhi dje nga kryetarja e re Danela Arsovska, e cila tha se në ditët në vijim do të ketë takime me ekspertët e Bankës Evropiane për Rindërtim dhe Zhvillim (BERZH) për t’u njohur me kushtet dhe çfarë është bërë deri më tani, dhe çka është dakorduar dhe bërë, por ka thënë gjithashtu se BRT nuk do të ndërtohet.

Tenderi për ndërtimin e linjës së parë të BRT në Shkup u shpall në fund të tetorit të këtij viti, ku kompanitë e interesuara në fazën e parë të parakualifikimit do të duhet të dorëzojnë ofertat e tyre për parakualifikim më së voni deri më 14 dhjetor. Tenderi është publikuar në faqen e BERZH-it.

Në një situatë të ngjashme gjatë zgjedhjeve lokale të vitit 2009, kryetari i atëhershëm i Shkupit Trifun Kostovski u detyrua të anulojë tenderin për ndërtimin e linjës së parë të tramvajit nga Novo Lisiçe deri në qendër të Shkupit, pasi përbërja e atëhershme të Komisionit Kundër Korrupsionit. kërkoi të ndalonte tenderin për tramvajin. Kryetari i ri i VMRO-DPMNE-së Koce Trajanovski nuk është pajtuar me modelin  e ndërtimit të tramvajit në Shkup të kryetarit të atëhershëm Trifun Kostovski, pas së cilës nëpërmjet rrugës publike-private tentoi të realizojë linjën e parë të tramvajit nga Novo LisiçeGjorçe Petrov, por dështoi në këtë.

Ekspertët të cilët konsultoi “Meta” sot, i kanë thënë kryetares së Shkupit, Danela Arsovska të mos nxitojë me marrjen e vendimeve strategjike për të ardhmen e transportit publik në Shkup, sepse kryeqyteti ka humbur tashmë disa dekada në ndryshime të tilla në vendimet e kryesisë së re të qytetit.

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button