Qytetarët jo shumë të kënaqur me Kadastrën dhe MPB

MPB ka marrë notën 3.63, ndërsa Qendrat për punë sociale 3.68 ën anketën “Barometri i kualitetit të institucioneve”, nëpërmjet së cilës Ministria për Shoqëri Informatike dhe Administrim ka matur shërbimet që kanë marrë qytetarët nga isntitucionet.

Sias anketës qytetarët më së shumti janë të kënaqur nga puna e Regjistrit qendror të cilët e kanë vlerësuar edhe atë sipas përzgjedhjes rastësore, ndërsa ka rezultuar se janë të kënaqshëm edhe nga puna e komunës së Prilepit.

Në pyetjen se “sa kohë pritet në institucione”- 78,3 përqind e tyre nga klientët fshehur kanë pritur më së paku kohë (deri në 5 minuta), ndërsa më së shumti është pritur në Kadastër.

“Më lehtë informacionet merret për lëndën e qytetarëve në Regjistrin qendror, ndërsa më rëndë në Drejtorinë për punë pronësoro-juridike. Sistemi njësportel më pak respektohet në Fondin pensional-invalidor dhe komunat”, ka thënë ministry Ivo Ivanovski. Lidhur me higjienën kjo më lartë është vlerësuar në Drejtorinë doganore (61,7%), ndërsa më pak pozitiv në Fondin për shëndetësi.

Lajme të ngjashme

Back to top button