Çfarë është Marketingu Digjital? (Mësojeni në 5 minuta)

Dëshironi të mësoni marketingun digjital? 

Epo, përpara se të kalojmë në bazat e marketingut digjital dhe madje edhe në taktikat e avancuara, le të shohim së pari se çfarë është marketingu digjital. 

Në këtë mënyrë ne do të jemi në të njëjtën faqe përpara se të zhytemi në strategjitë hap pas hapi. 

Çfarë është Marketingu Digjital? 

Marketingu digjital është akti i shitjes së produkteve dhe shërbimeve përmes kanaleve të tilla si media sociale, SEO, email dhe aplikacione celulare. Në thelb, marketingu digjital është çdo formë e marketingut që përfshin pajisje elektronike. 

Mund të bëhet online dhe jashtë linje, dhe në fakt, të dyja llojet janë të rëndësishme për një strategji të mirë-rrumbullakosur të marketingut digjital. 

Historia e Marketingut Digjital
Edhe pse u popullarizua për herë të parë si term në fillim të viteve 2000, marketingu digjital në fakt ka ekzistuar shumë më gjatë… SHUMË më gjatë. Rreth 100 vjet më shumë, për të qenë të saktë.

Ne foto : GuglielmoMarconi, LIFE PhotoArchive, Google, Wikipedia
Ne foto : GuglielmoMarconi, LIFE PhotoArchive, Google, Wikipedia

Emri i tij: GuglielmoMarconi. Çfarë? Markoni?
Po. Në 1896 ai ishte njeriu i parë që demonstroi një “transmetim publik të sinjaleve me valë”.
Ky tip shpiku radion. Menjëherë pas demonstratës së tij të vogël në Angli, sinjalet morse u transmetuan nëpër ujërat e hapura. Ndërsa do të duheshin 10 vjet të tjera që radioja të arrinte publikun e gjerë, sigurisht që krijuesve nuk iu desh shumë kohë për të kuptuar se mund ta përdornin atë për të shitur gjëra. Transmetimi i parë i drejtpërdrejtë ishte nga një shfaqje opere në Met dhe merrni me mend se çfarë bënë njerëzit pas saj? Ata blenë bileta për shfaqje!
Lindi strategjia e marketingut digjital.

Çfarë është marketingu digjital?
Marketingu digjital është reklamimi i ofruar përmes kanaleve digjitale. Kanale të tilla si media sociale, aplikacione celulare, email, aplikacione ueb, motorë kërkimi, faqe interneti ose ndonjë kanal i ri digjital.

Ku qëndron marketingu digjital sot?

Konsumatorët mbështeten shumë në mjetet digjitale për të kërkuar produkte. Për shembull, njohësit e marketingut, përmes ThinkwithGoogle zbuluan se 48% e konsumatorëve i nisin kërkesat e tyre në motorët kërkuese, ndërsa 33% shikojnë faqet e internetit të markave dhe 26% kërkojnë brenda aplikacioneve celulare.

Ndërsa marketingu digjital i ditëve moderne është një sistem i madh kanalesh në të cilat tregtarët thjesht duhet të futin markat e tyre, reklamimi në internet është shumë më kompleks sesa vetëm kanalet. Për të arritur potencialin e vërtetë të marketingut digjital, tregtarët duhet të gërmojnë thellë në botën e sotme të madhe dhe të ndërlikuar ndër-kanalesh për të zbuluar strategji që ndikojnë përmes marketingut të angazhimit. Marketingu interaktiv është metoda e lidhjes së marrëdhënieve kuptimplota me klientët potencialë dhe të rikthyer bazuar në të dhënat që grumbulloni me kalimin e kohës. Duke angazhuar klientët në një peizazh digjital, ju ndërtoni ndërgjegjësimin për markën, e vendosni veten si një lider të industrisë dhe e vendosni biznesin tuaj në ballë kur klienti është gati për të blerë.

Duke zbatuar një strategji të marketingut digjital të të gjithë kanalit, tregtarët mund të mbledhin njohuri të vlefshme për qëndrimet e audiencës së synuar, ndërsa hapin derën për metodat e reja të angazhimit të klientit. Për më tepër, kompanitë mund të presin njëforcim të lidhjes me konsumatorin. Sipas një raporti nga Invesp, kompanitë me strategji të fuqishme të angazhimit të klientëve të gjithë kanaleve mbajnë mesatarisht 89% të klientëve të tyre krahasuar me kompanitë me programe të dobëta të gjithanshme që kanë një normë mbajtjeje prej vetëm 33%.

Sa i përket të ardhmes së marketingut digjital, mund të presim të shohim një rritje të vazhdueshme në shumëllojshmërinë e pajisjeve të veshshme në dispozicion të konsumatorëve. Forbes parashikon gjithashtu që mediat sociale do të bëhen gjithnjë e më bisedore në hapësirën B2B, përmbajtja e videove do të rafinohet për qëllime të optimizimit të motorëve të kërkimit (SEO) dhe marketingu me email do të bëhet edhe më i personalizuar.

Cila është e ardhmja e marketingut digjital?
Bota offline dhe ajo online po përplasen. Pajisjet tradicionale si frigoriferët, furrat dhe madje edhe tabelat do të modernizohen të gjitha për të shfrytëzuar mediat digjitale.

Pse ka rëndësi marketingu digjital?
Google dhe Facebookgjenerojnë më shumë të ardhura se çdo kompani tradicionale e mediave, sepse ata kontrollojnë më shumë kokërdhokë. Kjo është arsyeja pse marketingu digjital ka rëndësi, këtu është vëmendja.

Cilat kanale përbëjnë marketingun digjital?
Makinat kërkuese, mediat sociale, blogjet, reklamat në internet, marketingu i filialeve, emailet dhe aplikacionet celulare.

Konkluzion
Kjo është luga për marketingun digjital. Siç mund ta shihni, interneti nuk është deri tani i vetmi vend që tregtarët të kenë sukses, edhe sot.

Natyrisht, askush nuk mund të përballojë të humbasë mundësitë e internetit dhe, përfundimisht, çdo tregtar do të duhet të zotërojë marketingun në internet.

Përdorimi i disa prej këtyre taktikave të marketingut offline mund t’ju ndihmojë të mos vendosni të gjitha vezët tuaja në një shportë ndërkohë, si dhe të diversifikoni gjeneratën tuaj të pëlqimit përtej mediave sociale, marketingut të përmbajtjes dhe të ngjashme.

Plus, bota offline dhe ajo online po përplasen. Pajisjet tradicionale si frigoriferët, furrat, madje edhe tabelat do të modernizohen të gjitha për të shfrytëzuar mediat digjitale.

A do të përdorni ndonjë nga këto taktika në biznesin tuaj?
Cilën nga këto ju kujtohet në atë kohë? A kam harruar ndonjë?

Autor: Rilind Elezaj

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button