Marrja e vendimeve të rëndësishme në punë, ja ku gaboni

Marrja e vendimeve të rëndësishme në punë është një përgjegjësi shumë e madhe dhe mund të jetë stresuese. Stresi pastaj do të ndikojë vetëm negativisht në vendimet tuaja. Këto janë disa këshilla që do ju ndihmojnë të menaxhoni situatat vendimmarrëse.

  1. Shqyrtoni vendimet e marra. Me përfundimin e një projekti, diskutoni me ekipin tuaj mbi pesë gjërat që do të kryenit përsëri në një projekt tjetër dhe pesë gjërat që nuk do të donit t’i përsërisnit. Duke reflektuar mbi vendimet që janë ndërmarrë gjatë këtij projekti dhe mbi rezultatet e tyre, anëtarët e ekipit mund të përgatiten për të marrë vendimet më të mira për një projekt të ardhshëm.
  2. Të jeni të gatshëm të rifilloni. Kur ndodh të merrni vendime jo të duhura, mos fajësoni apo të bëni përpjesës asnjëri prej ekipit. Rifillojeni projektin edhe pas këtij vendimi të gabuar, sepse punonjësit tashmë kanë mësuar nga gabimet e tyre.3.  Jepini punonjësve autonomi. Njerëzit kanë nevojë për hapësirë me qëllim që të marrin vendime të frytshme. Kur ata janë në kontroll të vendimeve dhe të përgjegjësisë për pasojat, atëherë ata janë në gjendje të ofrojnë gjykime të drejta.

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button