Gjykata Speciale testi fundit për ndërkombëtarizimin e Republikës së Kosovës
Nga ngjarjet e fundit politike dhe mosvotimi i ndryshimeve kushtetuese që do ta hapnin rrugën për krijimin e Gjykatës Speciale nga votat të pamjaftueshme nga ligjvënia respektivisht nga deputetet e parlamentit te Republikës se Kosovës shteti i Kosovës merr trasen e gabuar për ta rrumbullakësuar përfundimisht luftën e pastër çlirimtare të Kosovës, dhe vazhdën e njohjeve që do mund ti bënin shtetet që kanë hezituar njohjen de jure të Republikës së Kosovës.
Por para se gjithash nga një krijimin i mundshëm i Gjykatës Speciale nga parlamenti kosovar elementet dhe efektet që do ti bart shteti i Kosovës do te mund ti konkretizoja në disa pjesë –
Në rend të parë Gjykata do ta konfirmon se lufta çlirimtare ka qenë e pastër brenda konventave se Gjenevës, e cila parasheh kushtet dhe rrethanat se si duhet të ju përmbahen palët gjatë konflikteve të armatosura dhe si pikënisje nga këtu Gjykata nuk e kontestohen UCK-ne, si ushtri çlirimtare dhe kryengritje për çlirim e cila veç ka gëzuar njohjen e saj si ushtri legjitime në konfliktin e armatosur, e jo në emërtimet te UCK-se si subjekt i terrorizmit apo grupeve të interesit mafioz kriminal, por ajo që atëherë është njohur ndërkombëtarit si ushtri kombëtare . E jo qe të bazohemi në disa propaganda të pseudopatriotëve se me themelimin e Gjykatës po na kontestohet ushtria çlirimtare dhe ata nuk e njohin si ushtri çlirimtare por shikohet me averizone të ndryshme e që është është polemizuar edhe në debatet parlamentare dhe ne mediumet të ndryshme .
Dimensioni tjetër i efekteve që do duhej të krijohej Gjykata Speciale, është se ajo përfundimisht çështjen e luftimeve që është zhvilluar në konflikte të armatosura, do të konstaton mbi se mbi bazën e akuzave te ngritura nga Dick Marty në Këshillin Evropian me miratimin e tyre e akuzave ato argumente që inkriminojnë ushtarët çlirimtare të UCK-së, në veprat penale ndërkombëtare të konflikteve të armatosura kanë bazën argumentuese, e cila provon që me të vërtet janë kryer krimet kundër popullatës civile, dhe qe me këtë rast padyshim do të bartet përgjegjësia penale për ushtarakët individual dhe do marrin dënimin meritor apo ato argumente që mund të jenë mundësisht shumë të fabrikuara në kuzhinat ruse-serbe të mos ta kenë bazën provuese që me të vërtet personat të inkriminuar, do të mundet t’iu mvishet apo te bartet përgjegjësia penale, dhe me këtë rast do ti bien poshtë gjithë akuzat dhe qe me të vërtet me këtë do arrihej parimi fundamental për një triumf të drejtësisë për palën e të drejtës, dhe gjithmonë si pikënisje kjo e realizuar mbi bazën e provave që vërtetojnë apo qe mund te jene fiktive sepse natyrat e kontesteve gjyqësore janë të ballafaquara interesa të kundërta gjer sa ato marrin klauzolën e vendimit të prerë të një Gjykate Speciale ndërkombëtare.
Dimension tjetër pozitiv që duhet të konstiutohet Gjykata Speciale në parlament është ajo nga një këndvështrim tjetër shtetëror, se Republika e Kosovës në këtë aspekt është e determinuar detyrimisht, që ta përmbush këtë interes ndërkombëtar të partnerëve që kanë ndihmuar me vite për pavarësi,
Kjo duke u trajtuar si negocim ndërkombëtar dhe ratifikim ndërkombëtar qe këtë bazë e ka edhe në Kushtetutën që Kosova të mund të bëjë marrëveshje kontraktuale me shtetet ndërkombëtare sepse themelimi i saj, është edhe ne interes te perëndimoreve por në veçanti të Shtetit Amerikan ne interesin e saj gjeopotik qe të bëjë përpjekje qe te lirohet pikë së pari nga përshtypjet dhe perceptimet të gabuara që bëjnë shtetet të tjera, si formë akuze që i bëhet popullit Amerikan, duke e goditur në pikëpyetjet se a ka qenë me të vërtet, pavarësia e Kosovës legjitime, a ka qenë lufta e saj e drejt, kauzën e saj çlirimtare, interesi amerikan cili ishte, apo çka ka prodhuar Republika e Kosovës në këto vite stabilitet apo destablitet e cila mund të shtrihet sipas shteteve që ngrehin këto hipoteza te tyre edhe në shtetet të tjera sovrane që kufizohemi me ta dhe që mund të krijoj precedentë të ndryshme si në Bosnje, si në Maqedoni, e Serbi
Sepse interesi Amerikan këtu shihet të jetë me largpamës është edhe ajo që më kryesorja të mos krijoi precedentë për shtetin e Rusisë, që për interesa te saja hegjemoniste pushtuese, gjithmonë pothuajse Kosovën e ka marrë si pretekst për arritjen e aspiratave të saja, kinse legjitime për të ndërhyrë në venet që synon ti pushtojë ajo, bile çështjen e Kosovës ajo në politikat e fundit të lojërave të saj, tani po e sheh si një të drejte natyrale të popullit shqiptar, për pavarësi e kurë dihet se në të kaluarën ajo ishte pothuajse armikja e shtetit te Kosovës, për moskrijmin e pavarësisë, me rezoluta dhe me mosnjohje që e kane përcjell, prandaj këtu Amerikanet apo Shtetet e Bashkuara dëshirojnë ta legjitimojnë kauzën e tyre për shtetin e Kosovës si pavarësi e drejte dhe për një garantim të paqes dhe sigurisë rajonale dhe ndërkombëtare.
Dimension tjeter qe fiton Republika e Kosovës është forcimi i subjektivitetit ndërkombëtar, dhe përmirësimi i imazhit shtetëror pasi me një krijim te saj nga parlamenti Kosovar ne te ardhmen e shpejtë, shteti kosovar te mund te fitoj njohje te reja, nga shtetet me reprezantive, dhe te mund te kyçet dhe te behet anëtare e strukturave euro-atlantike ne organizatat ndërkombëtare evropiane, sepse me ata për shtetin e Kosovës do te tani një reflektim tjeter, pozitiv se Kosova me te vërtet ka kaluar etapat e trazicionit demokratik, dhe është e pjekur dhe bën negociata shtetërore me subjektet ndërkombëtarë për hir te paqes sigurisë, dhe imazhit te Kosovës.
Dimension tjetër qe do fiton Kosova është ajo ne aspektin ekonomik sepse Gjykata do shndërron shtetin e Kosovës ne një vend stabil qe nuk i frikohet drejtësisë ndërkombëtare dhe sundimit te ligjit, dhe si rezultat i kësaj ne Kosove do mund kyçen edhe investime e jashtme apo donacionet ekonomike ndërkombëtare, si mekanizmi i Fondit Monetar Ndërkombëtar, Banka për Zhvillim dhe si rezolutat i kësaj ne Kosove te krijohen kushtet për një reformë ekonomike.
Dimension tjetër që është jetik, është edhe nga prizmi i të shikuarit nga një perspektivë evropiane, sepse Gjykata Speciale e tille është edhe ne interes të shteteve evropiane, dhe për ato shtete qe nuk e kanë njohur, por si me e veçantë është ecja ne proceset evropiane integruese, sepse nga këtu fitimet do të jenë të mëdha nga integrim evropian i shteti të Kosovës.
Këtu shteti i Kosovës me siguri do të përfitojë liberalizimin e vizave me siguri nga kjo do te përmbyllet marrëveshja e Stabilizim Asociimit dhe qe si pasojë në ekonominë kosovare do të vërshojnë fonde, dhe ndihma financiare evropiane, për përmirësimin e jetës në Kosovë ne rrafshin, social, ekonomik, dhe politik sepse nga përmbushja këtij detyrimi ndërkombëtar Kosovës u janë premtuar, avancimet evropiane dhe kure para së gjithash ato janë të kushtëzuara për themelimin e një Gjykate të tillë evropiane.
Prandaj si konkluzion dhe rrumbullakësim për fund interesi jetik dhe madhor është që Republika e Kosovës ta kthej në riprocedim sërish, për votim Gjykatën Speciale
Dhe qe të krijohen ato vetëm pak numra të votave, që nuk e kanë votuar në një votim të radhës për Gjykatën Speciale dhe që na këtu të tregojmë testin e fundit shtetëror karshi interesave ndërkombëtare, dhe kosovare, si të interesa të ndërsjellta dypalëshe.
Pasi miratimi i saj pothuajse ka bazën sovrane të popullit tone, e cila në një referendum popullore të supozuara, qytetarët e Kosovës do të dalin për themelimin e saj, siç dhe vet kushtetuta jonë e proklamon që shteti i Kosovës mund të bëjë ratifikime ndërkombëtare dhe marrëveshje ndërkombëtare me palët dhe subjektet ndërkombëtare si element i forcës shtetërore, por që fjalinë do ta thotë sovrani i shtetit të Kosovës dhe te respektohet ajo, e jo qe nga disa ata që kanë bllokuar shtetin vetëm për vetëm, të poenëve politike elektorale, sepse ndër ata që po kundërshtojnë po të ishin në pushtet, për këtë sfidë të tillë, edhe ata do ta votonin.