Netflix nuk do të lejojë më që familjet të ndajnë fjalëkalimet me miqë e tjerë

Netflix nuk do të lejojë më që familjet të ndajnë fjalëkalimet e tyre me miq të tjerë, shkruan BBC, transmeton Portalb.mk.

Netflix, humbi 54.4 miliardë dollarë në kapitalizmin e tregut brenda natës, rënia më e madhe njëditore në historinë e saj.

Rënia e dytë më e madhe erdhi në janar, kur u zvogëlua 49 miliardë dollarë në kapitalin e tregut pasi shtimet e abonentëve në tremujorin e katërt dolën shkurt dhe Netflix paralajmëroi për ngadalësim të rritjes, shkruan Variety.

Aksionet e Netflix u ulën në nivelin më të ulët në më shumë se katër vjet, më e ulëta që nga mbyllja e aksioneve në 220,46 dollarë më 19 janar 2018.

Pasi kompania pësoi një humbje të tremujorit të parë prej 200,000 abonentësh dhe parashikoi se do të humbiste 2 milionë të tjerë në tremujorin e dytë.

Aksionet e Netflix kanë rënë 65% të vlerës së tyre gjatë gjashtë muajve të fundit.

Ndër faktorët e tjerë, që bashkë-CEO Reed Hastings fajësoi edhe tkurrjen e abonentëve për “konkurrencën e madhe” dhe vlerësimin e kompanisë se më shumë se 100 milionë familje po transmetojnë shërbimin duke përdorur një fjalëkalim të përbashkët pa paguar për të.

Për t’u përpjekur të korrigjojë, Netflix po synon të konvertojë përdoruesit e fjalëkalimeve pa ngarkesë në abonentë dhe të krijojë një nivel me kosto më të ulët, të mbështetur nga reklamat gjatë dy viteve të ardhshme.

“Unë e di se është zhgënjyese për investitorët dhe është e sigurt,” tha Hastings.

“Por nga brenda, ne jemi vërtet të përgatitur dhe ky është si momenti ynë për të shkëlqyer. Kjo është kur gjithçka ka rëndësi. Dhe ne jemi super të fokusuar në arritjen e atyre objektivave dhe për t’u rikthyer në hiret e mira të investitorëve tanë.”

Këto çështje u ndërlikuan nga pushtimi i Ukrainës nga Rusia dhe sanksionet përkatëse ekonomike të vendosura ndaj Rusisë.

Humbja e Netflix prej më shumë se një të tretës së kapitalit të saj të tregut në një ditë nuk është më e madhja për sa i përket dollarëve aktualë.

Në shkurt, Meta, kompania mëmë e Facebook-ut dhe Instagram-it, humbi rreth 237 miliardë dollarë në vlerë pas paralajmërimit për erërat e kundërta të të ardhurave nga ndryshimet e privatësisë në iOS të Apple dhe rritjen e konkurrencës nga TikTok.

Humbje të tjera masive të kapitalit të tregut kanë përfshirë rënien prej 180 miliardë dollarësh të Apple në shtator 2020 dhe rënien me 178 miliardë dollarë të Microsoft në mars 2020.

Lajme të ngjashme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button