Site icon PORTALB

Restoranti që ndan klientët, në të bukur dhe të shëmtuar

Restoranti që ndan klientët, në të bukur dhe të shëmtuar

Restorant, ilustrim

Të bukurit para, të shëmtuarit prapa. E përjavshmja satirike franceze “Le Canard Enchaine”, gjithmonë e informuar mbi aktualitetin francez, drejton gishtin ndaj restoranteve superluksoze të Parisit.

Sipas së përjavshmes, që citon dy ish-kameriere të zinxhirit të restoranteve “Costes”, drejtuesit i kanë urdhëruar stafit që klientët e shëmtuar të “fshihen” në tryezat më të fundit, ndërsa ata të bukur në vende në dukje.

Dy ish-kamerieret e restorantit “Georges”, në çatinë e qendrës Georges Pompidou, prej nga shihet një pamje e mrekullueshme e Parisit, kanë treguar se klientët ndahen mes “të bukurve” dhe “jo të bukurve”.

Një dallim që stafi duhet ta konstatojë që me shikimin e parë. Por dallimi në fjalë nuk vlen për yjet e shoëbizit, që, të bukura apo të shëmtuara, sistemohen gjithnjë në vijën e parë.

Exit mobile version